...بأكبر

الخميس، 4 يوليو، 2013 10:42 م مرسلة بواسطة Ramy


مش باين عليك 
كلمة أعتدت عاليها عندما أذكر سنى 

لكن أنا حاسس أنى بأكبر قوى بعجز قوى 
مش قادر أكلم حد 
مش قادر أضحك 
و مش قادر أعيط 

لالالالا أنا عيط من حوالى شهر 
عيط مرتين 
و كانوا بحرقة 

مش قادر ألصمنى 
خلاص

مكنتش عاوز تدينى الحضن دة 
ليه؟؟؟!!!!

عموماً أنا عرفت أجرحنى كويس 
و عرفت أنتقم منى كويس 
متقلقش 

4 Response to "...بأكبر"

  1. Mona el Dawakhly Says:

    اول مرة احس انك بتكتب حاجة عني انا مش عنك انت !
    انا عندي نفس الاحساس بالظبط مع الاسف
    باكبر و انا مش باين عليا
    و بنتقم من نفسي

  2. مصطفى سيف الدين Says:

    العجز يقاس بقوة نبض القلب
    ما زال هناك وقتا لديك
    لم تنته بعد يا صديقي

  3. ذو النون المصري Says:

    كل عام انتم بخير
    تقبل الله منا و منكم طيب القول و صالح العمل

  4. Uouo Uo Says:


    thank you

    سعودي اوتو



إرسال تعليق

....شكراً ليك (:

... أسف جداًجداً أنى مبردش على التعليقات