...تأمُل

الاثنين، 12 نوفمبر، 2012 12:01 ص مرسلة بواسطة Ramy
أحبائى
حينَ أشتاقُ
أليكم
و لا أراكم بجانبى
أتأمل السُحبِ
لأُشكلها كما أريد 
أو كما أريد أن أراكم
و أبعث معها قبُلات 
لتتساقط مع المطر على وجوهكم
   

10 Response to "...تأمُل"

  1. حسني محمد Says:

    ربنا ما يحرم احبابك منك يا رامي...
    ولا يحرمك منهم...

  2. مصطفى سيف الدين Says:

    ربنا ما يحرمهم منك و لا يحرمك منهم
    و ربنا يقرب البعيد دايما

    جميل اوي احساسك

  3. الازهرى Says:

    سيبك إنت

    وربنا إنت برنس

  4. Baskouta Says:

    انا من زمان وانا صغير اتعودت لما حد يوحشني ابص للسما وادور على اي عصفورة طايرة او يمامة واقول لنفسي لو ينفع ابعت مع اليمامة دي رسالة تروح تقف على شباك اللي وحشوني وتوصلها
    وابتسم

    بس أبتسم
    واكيد الرسالة بتوصل

  5. محمود(باحث عن حب) Says:

    الاصحاب هم الرئه علشان نقدر نتفس بها صعوبات الحياه

  6. ليلى الصباحى.. lolocat Says:

    له على كلماتك الرقيقة يارامى متعك الله باحبابك واسعد قلبك بهم
    انا من عشاق الرسم على السحاب متعة لا يعرف معناها الا القليل من البشر

    تحياتى لحرفك الراقى بحجم السماء

  7. شمس النهار Says:

    يارب توصل لهم
    وتعرفهم ان دي دموعنا عليهم
    ويوصلهم قد ايه احنا مفتقدينهم
    ووحشنا جدااااااااااااا

  8. well Says:

    االوحة اللى شكلتها بالسحاب جميلة الوانها

    تحياتى

  9. re7ab.sale7 Says:

    كنت بشوف البحر بشكل تاني
    السحاب دايما ابيض وجميل مهوش رمادي ولا اسود بيخوفني
    لما كنت بشتاقلك كنت ببعت مع السحاب رسايل بتوصلك
    ....هو ده الي حسيته من كلامك يا رامي
    ربنا يفرح قلبك

  10. Mohamed Algredy Says:

    ارجو الدعم وإبداء الرأي في موضوعات مدونتي

    المدونه

    شكراً مقدماً

إرسال تعليق

....شكراً ليك (:

... أسف جداًجداً أنى مبردش على التعليقات