...غائبة

الاثنين، 8 أغسطس، 2011 3:44 ص مرسلة بواسطة Ramy
أيتها الحبيبة الغاليه

الغائبة
الحاضره
كم أشتاق لأبتسامتك
و ضحكتك التى لم أسمعها
لكنها روحى
رأت و سمعت
):

13 Response to "...غائبة"

  1. مصطفى سيف Says:

    وستظل روحك دوما تسمعها وتراها
    رائعة اخي العزيز
    سلمت اناملك

  2. safa7_karmooz Says:

    انا عاوز اكتب كومنت

    بس انا لسه واخد قلم معلم على وشى وواقف مذبهل فى مكانى ازاى انا وصلت للمرحلة دى !!!

  3. خواطري مع الحياة Says:

    هذا هو الحب
    تكون روحك عند من تحب عندما لايكون موجود تراءه كانه امامك فروح تذهب اليه لترى ماتفتقد منه

    تقبل مروري ^_^

  4. حلم Says:

    ستعود
    كما رمضان يعود
    وكل عام وانت بالف خير

  5. فاتيما Says:

    قصيده قدرٌ أنت بشكل امرأة..

    قدرٌ أنت بشكل امرأة..

    وأنا مقتنعٌ جداً بهذا القدرِ

    إنني بعضك يا سيدتي

    مثلما الآهُ امتدادُ الوتر

    مطر يغسلني أنتِ .. فلا

    تحرميني من سقوط المطر

    بصري أنت

    وهل يمكنها

    أن ترى العينان دون البصر؟

    - نزار قبانى -

  6. فاتيما Says:

    هقولك جملة بكتبها دايما
    لكل حد غايب عنه حد بيحبه

    الاحباب غيابهم .. يكثف حضورهم

    هذه حقيقة
    لو كنت بتحبه بجد
    وانتا يا رامى ..بتحب بجد
    وعشان كدا
    بتتعذب بجد
    وتتألم بجد
    وتنجرح بجد
    وتفرح بجد
    وبتعيش كل حاجة بجد
    والوحيد اللى بتستهين بيه ..
    هوه نفسك

    آههههههههه
    كلنا ف الهوا سوا يا ر ر
    وانا معاك قلبا وقالبا
    انتا عارف

    مش عارفة اقول حاجة
    غير انك بتكتبنى اوقات
    وانا اكتبك اوقات
    وما بين سطورى وسطورك ...
    الاحباب يغيبون ..
    فيأتى حضورهم يطغى ....

    دمت بكل الخير
    بركة الأيام المفترجة دى
    يا رب

  7. Tarkieb Says:

    حلوة

  8. طالبة مقهورة ..درجة أولى Says:

    ااااااااه منك يا رامي

    هتسمعها ف يوم اكيد في الواقع..اخرة الصبر خير

  9. شمس النهار Says:

    ساعات كده تدخل تنشر كلمتين
    بس مش اي كلمتين
    بيبقوا كلمتين قمة الرقة والاحساس

  10. وصف الاحساس Says:

    اكيد هي حاسه واكيد مشتاقه زيك
    كل سنه وانت طيب

  11. Ms Venus Says:

    الفقد والافتقاد

    مؤلم


    جميلة الكلمات يا رامى

    والصورة معبرة

  12. Carmen Says:

    الشوق والحنين ما اصعبهما

    رائعة

    تحياتى لك

  13. غير معرف Says:

    احيانا بيكون الحب لشخص غائب افضل بكثير من غدر الحاضر

    نسرين

    عذرا بس انا مش عارفه ليه مش بيرضي يعلق باسمي وحسابي والمشكله ده كمان حصلت في مدونتي الجديده مش عارفه ارد علي الناس ؟؟؟

إرسال تعليق

....شكراً ليك (:

... أسف جداًجداً أنى مبردش على التعليقات