الصمت

الخميس، 28 أكتوبر، 2010 8:40 م مرسلة بواسطة Ramy
كم نعمتُ بالهدوءِ و الصمت
خارجى
و كم تمنيتُ الهدوء و الصمتِ
داخلى

13 Response to "الصمت"

  1. المجهول Says:

    إن الصمت والهدوء والسكون مصطلحات تاهت مني وأضعتها في داخلي وخارجي!!!

  2. تويتي فلسطين Says:

    السلام عليكم

    كلامك كلو صح

    احلى شي في الدنيا الهدوء بس طبعا مو كل الوقت يعني ايام

    ويشرفني اكون اول تعليق في الموضوع وفي المدونه الجميله

    تحياتي

  3. محمد الجرايحى Says:

    كلمات قليلة العدد عميقة الأثر
    أحيي قلمك الراقى

  4. Ramy Says:

    المجهول

    ليه كده ؟؟!!

    دور حواليك هتلاقى صدقنى











    تويتى فلسطين

    و عليكم السلام (:

    عندك حق بس انا كنت قصدى الهدوء النفسى

    شكرا ليكى

    معلش بقى مكنش اول تعليق






    أستاذ محمد الجرايحى

    شكرا لحضرتك لتواصلك

    التحيه لحضرتك (:



    نورتونى جميعاً

  5. norahaty Says:

    كم صمت وهدأ الكون من حولنا
    وعصفت الأفكار والمشاعر فى داخلنا
    تناقض لا نعرف منه خروجاًولا فكاكاً!

  6. norahaty Says:

    وكما قال أستاذ محمد الجرايحى
    ( كلمات قليلة العدد عميقة الأثر)
    فعلا كلماتك قليلة ولكنها عميقة جداً

  7. Ramy Says:

    norahaty

    معقولة الدكتورة بذات نفسها هنا (:

    كلامك صح يا دكتورة

    و دة اللى أقصده بالظبط (:

    شكراً لحضرتك

    منورانى دايماً

  8. جمهورية فوضى Says:

    أعتقد ان الشخص ميقدرش يعيش فى مرحلة وسط بين الهدوء النفسى والفوضى النفسية والا أحس بالضعف
    علشان كده لما بيحس انه يفتقد الهدوء النفسى بيعيش فوضى نفسية علشان يشعر نفسه بالقوة
    وده هو اللى أنا بحسه فى نفسى فى بعض الأحيان

  9. طالبة مقهورة ..درجة أولى Says:

    اااااااااه يانا من العواصف الداخلية

    حبة سكون نفسي هيحلوا المشكلة ديه

    :)

  10. اغانى الشتاء Says:

    حلوة اوى
    بس مينفعش يبقى فى صمت جوا و برة لازم يبقى فى عقل ثائر او فم ثائر او الاتنين لكن مينفعش يبقى الانسان ساكن كله كدة

  11. Ramy Says:

    جمهرية الفوضى


    أنا عكسك تماماً

    تعبت من الفوضى النفسية






    طالبة مش مقهورة (:


    عندك حق جداً

    نفسى فى حبة معاكى

    (:




    أغانى الشتاء

    (:

    انا تعبت من عدم الهدوء جوة يا أكرم

    و نفسى فى حبت هوء شوية و بعد كدة أموت مش مشكلة (:





    منورنى دايماً

  12. جمهورية فوضى Says:

    وأنا كمان بتعب من الفوضى النفسية واى انسان فى الكون كده بس أنا قصدى ان الانسان اما بيعيش الحالة دى او الحالة الاخرى ولا يبقى فى مكان فى المنتصف

  13. Ramy Says:

    جمهورية الفوضى

    انا فهمت قصدك

    انا بقى معشتش النص دى خالص

    علشان كدة عاوز شوية بس هدوء نفسى

    و بعدين نقعد فى النص ع الطرف مش مشكلة

    شكرا ليكى جداً

    و أسف لو فى بعض التهريج فى كلامى

    دة مش تقليل من كلامِك

    انا بس بحب اهرج شوية

    منورانى

إرسال تعليق

....شكراً ليك (:

... أسف جداًجداً أنى مبردش على التعليقات